Zuiderburen Muziekbingo

De Zuiderburen muziekbingo is ook in 2026 weer terug, onder de bezielende leiding van niemand minder dan Zuiderburen icoon Edwin de Laat. Hiermee sluiten we de reguliere donderdagavonden van dit seizoen in stijl af. Muziek van alle tijden, dus zing mee, streep af en win!
Dit jaar niet alleen voor leden maar ook familie en vrienden zijn van harte welkom. Deelname is gratis









